Samer Issa - No more (NOVÝ VIDEOKLIP!!!!!)

Samer Issa - No more (NOVÝ VIDEOKLIP!!!!!)

Jedná se o romantický příběh nenaplněné lásky, který Sámer nazpíval se svojí partnerkou, houslistkou Pavlou Dubnou. Společně si v klipu také zahráli.
"Je to můj nejlepší klip a jsem na něj opravdu hrdý. Natáčení trvalo dva měsíce a já jsem si ho strašně užil. Jsem zvědavý na reakce fanoušků," řekl zpěvák.
"Tenhle klip je první impuls mé nové desky, která by měla vyjít na konci letošního roku. Klip k písni ´ No more´ je taková první vlaštovka, která udává směr. Nová deska bude hlavně o lásce. Každé album o mně něco vypovídá. A letos mám potřebu mluvit a zpívat o lásce, prozradil Issa.
V klipu se objevila i řada hodně pikantních scén, kdy oba hlavní herci byli úplně nazí. Natáčet takové scény nebyla žádná legrace.
"Já jsem nikdy netočil postelovou scénu a poprvé v životě jsem se styděl. Původně jsme v Pavlou měli být jen polonazí, ale to nebylo ono. Co vám budu vyprávět, pěkně jsem si to užil, uzavřel Sámer.

No comments: